Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zacinający się kierunkowskaz w O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zacinający się kierunkowskaz w O1

    Na zderzaku to moze nie ale odejscie nie bylo jakies mega. Delikatnie odchodzil rs po stage 2. Nie wiem jak bylo seria vs box. Trzeba wziasc pod uwage ze stage 2 to te same nm tylko koni wiecej wiec pewnie wieksza vmax.

  • #2
    Zacinający się kierunkowskaz w O1

    Od pewnego czasu zauważyłem, że zawiesza mi się manetka kierunkowskazu w Octavii 1 z 2001 przy skręcie w lewo. Zaczęło się w zimie, zawsze gdy w kabinie było zimno to przez pierze kilka minut przy skręcie w lewo, kierunkowskaz nie załączał się poprawnie. Mianowicie było słychać dużo szybsze pikpiku, ale na desce nie wyświetlał się mrugający kierunek i w rzeczywistości też nie świecił. Wystarczyło, że kabina się nagrzała i problem znikał. Zbagatelizowałem problem, bo czasem się nie pojawiał.

    Teraz mam to samo tylko w lecie. Co może być przyczyną? Jaki koszt może być naprawy?
    Przy skręcie w prawo, problem nie występuje
    http://www.euromove.pl

    Komentarz


    • #3
      Warto wyjąć moduł/wyłącznik świateł awaryjnych i sprawdzić w nim przekażnik, bo żarowki włącza on właśnie. Najlepiej i najszybciej podstawić na próbę inny, pożyczony od kolegi.

      Komentarz


      • #4
        Czyli żadne czyszczenie i WD40 odpada? Czy może wymienić całą manetkę na np FEBI Link ????
        Nie mam kolegi z manetką.
        http://www.euromove.pl

        Komentarz


        • #5
          Kolego spróbuj wymienić żarówkę w kierunku bocznym, u mnie takie coś się działo i wystarczyło wymienić żarówkę bo się przepaliła
          "Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."

          "Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)

          www.zoltar.bielsko.pl

          Komentarz


          • #6
            majuDJ, nowa nie dużo kosztuje ale ja bym spróbował ją wyczyścić , tylko że środkiem do czyszczenia styków elektrycznych a nie WD-40 ,ja u siebie czyściłem bez demontażu , na wyjętym kluczyku ze stacyjki pryśnij kilka razy do środka biorąc dźwignię raz w górę raz w dół , zapal se jeśli palisz poruszaj kilka razy energicznie manetką góra dół , możesz prysnąć jeszcze raz i przedmuchać manetkę sprężarką , u mnie taki zabieg pomógł i odpukać już 3rok bez problemu ,w najgorszym przypadku możesz ją zdemontować , rozłożyć i wyczyścić papierkiem.ok

            pozdro
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz


            • #7
              Chyba ją tylko przeczyszczę, np teraz wracając z pracy nic się nie zacinała. ROBAL_26, możesz polecić jakiś preparat do czyszczenia styków.
              http://www.euromove.pl

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez majuDJ
                Chyba ją tylko przeczyszczę, np teraz wracając z pracy nic się nie zacinała. ROBAL_26, możesz polecić jakiś preparat do czyszczenia styków.
                ja mogę polecić preparat "Boll - Kontakt Spray"
                był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
                jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



                komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

                Komentarz


                • #9
                  majuDJ, Ja czyściłem środkiem do styków KONTAKT S ,bo często działałem przy elektronice ogólnej i miałem go pod dostatkiem .
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz


                  • #10
                    ROBAL_26 Twoja metoda mi nie pomogła. Nic się nie poprawiło, a powiedziałbym, że pogorszyło. Czeka mnie rozkręcenie i najwyżej czyszczenia lepsze. Kierunek w prawo wchodzi bez problemu, w lewo to muszę docisnąć do dołu manetkę bo inaczej jest tylko pikipiku szybkie i zero reakcji.
                    http://www.euromove.pl

                    Komentarz


                    • #11
                      majuDJ, zapewne jakiś syf siedzi/leży na stykach, więc jeśli dokładne czyszczenie manetki nie pomoże, to już tylko wymiana...
                      A jak już wymiana, to pretekst na moda z tempomatem

                      Tylko jak będziesz manetkę rozbierał, to zrób to z delikatnością i ostrożnością :diabelski_usmiech bo pręzynki lubią wyskoczyć :roll:
                      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                      Komentarz


                      • #12
                        Właśnie pomyślałem nad modem z tempomatem. Bo manetki z tempo kosztuje bodajże 15zł drożej. Co trzeba zrobić po instalacji takiej nowej manetki by działała tempomat w mojej biednej L&K?
                        http://www.euromove.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          Dołożyć krótką ( max 50 cm) wiązkę podpiętą w 2,5 miejsca :wink:

                          Poszukaj tematu z montażem tempomatu - bynajmniej w naszych modelach to banalnie proste.
                          Jak zakładałem, to zajęło to wszystko może 2h

                          [ Dodano: Pon 21 Lip, 14 08:21 ]
                          A jak będziesz kupował manetkę, to polecam ORI używkę w dobrym stanie.
                          Nie kupuj taniego chinola, bo szkoda siana na to badziewie :evil:
                          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja myślałem o manetce Febi lub Meyle lub ORI nówka. Nie rozumiem gdzie tą wiązkę 50cm podłącza się?
                            http://www.euromove.pl

                            Komentarz


                            • #15

                              Jest cały i piękny manual
                              ale po krótce:
                              4 do wtyczki na podszybiu - najdłuższe kabelki
                              i jeden spięty z drugim do zasilania po stacyjce :wink:
                              Chyba tak to było...

                              No co nowa manetka, to nowa, ale byle dobrej jakości.
                              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X